خاطرات مشاور کسب و کار

با خواندن این خاطرات شما به مرور زمان با نکات ظریف کسب و کارها آشنا خواهید شد

خاطرات مشاور کسب و کار

با خواندن این خاطرات شما به مرور زمان با نکات ظریف کسب و کارها آشنا خواهید شد

  • ۰
  • ۰

وارد اتاق شد خودش را به نحو بسیار جذابی معرفی کرد و بلافصله گفت : خانم من پیشنهاد کردند از مشاوره شما استفاده کنم چون گفته بودند شما کلاس بسیار قوی در زمینه سواد مالی ارائه کرده اید من هم علاقه مند شدم به توصیه همسرم عمل کنم .

در همان جلسه اول من را شیفته بیان و اخلاق خوبش کرد . سالها کارمند فنی یک شرکت خارجی مخابراتی بود که بعد از اعمال تحریم ها ، آن شرکت ایران را ترک کرده بود و باعث شده بود این مرد باسواد و خیلی های دیگرنتوانند شغل درست و حسابی دیگری برای خودشان دست و پا کنند . شاید این خصوصیت استاندارد های شرکت های اروپایی باشد که کارمندانشان را ضمن ایزوله کردن از محیط کسب و کارهای اجتماع طوری پرورش می دهند که مثل یک روبات فقط به درد همان کار محول شده بخورند .

از علاقه هایش پرسیدم و از توانمندی هایش و ادامه صحبت را در اختیار خودش گذاشته تا ببینم بحث را به کجا می کشاند و چگونه می تواند در من نیازی برای رفع کردن پیدا کند.

بعد از دقایقی کوتاه متوجه شد که من در حوزه بین المللی رزومه ای برای خودم تدوین نکرده ام و من را با رزومه استاندارد جهانی آشنا کرد . گفت : حاضر است فرم های مخصوص را برایم بیاورد وقتی گفتم خوب چقدر هزینه دستمزدش می شود تعجب کرد گفت : مهندس من این کار را برای پول نکردم . گفتم خوب از این به بعد بکن .

افراد زیادی مثل من هستند که حتی خبر ندارند باید رزومه بین المللی هم تنظیم کنند چه برسد به اینکه بتوانند .

و بدین ترتیب در همان آخر جلسه مشخص شد ایشان یک توانمندی منحصر به فرد دارند که بسیار پولساز هم هست .

  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • میم عین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی