خاطرات مشاور کسب و کار

با خواندن این خاطرات شما به مرور زمان با نکات ظریف کسب و کارها آشنا خواهید شد

خاطرات مشاور کسب و کار

با خواندن این خاطرات شما به مرور زمان با نکات ظریف کسب و کارها آشنا خواهید شد

  • ۰
  • ۰

حدود 60 سال سن داشت ،بانویی متین و البته بی قرار . در پایان کلاس سواد مالی خانواده از من در مورد پسرش که کم تحرک و خانه نشین است سوال کرد که چه شغلی را برایش پیشنهاد می کنید.

گفتم چه استعدادی دارد گفت : استعداد خاصی ندارد ولی کمی به آشپزی علاقه مند است گفتم دستپخت خودتان چطور است گفت همه می گویند عالی گفتم به نظر می آید پسرتان به شما بسیار وابسته باشد . گفت : بله گفتم پس دو نفری یک آشپزخانه کوچک بزنید و غذاهای خانگی درست کنید و به محل مشتری ارسال کنید و برای پسرتان هم خودتان یک دوره آموزشی بگذاری تا ایشان هم به آشپزی مسلط شوند و در کنار کار آشپزخانه یک آموزشگاه آشپزی به آقایان مجرد بگذارد و خود پسرتان تدریس کند . این کار برایش بسیار پولساز خواهد بود چون نمونه اش را حداقل من خودم ندیده ام و مورد نیاز هست چون واقعاً آقایان مجرد از غذای بی کیفیت رستوران ها و فست فودها خسته و بیمار شده اند .

از طرفی این آموزش ها و ارتباطات باعث می شود از آن حالت خانه نشینی و افسردگی بیرون بیاید.

یکی از دلایلی که از این بانو خواستم برای فرزندش دوره آموزشی بگذارد این بود که خودش معلم بازنشسته بود و حالا می توانست هم آموزش بدهد و هم آموزش دادن را به فرزندش بیاموزد.

ای کاش بازنشسته ها قدرخودشان را بیشتر بدانند چون دقیقاً همین زمان است که باید فعالیت اثربخششان را شروع کند.

  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • میم عین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی