خاطرات مشاور کسب و کار

با خواندن این خاطرات شما به مرور زمان با نکات ظریف کسب و کارها آشنا خواهید شد

خاطرات مشاور کسب و کار

با خواندن این خاطرات شما به مرور زمان با نکات ظریف کسب و کارها آشنا خواهید شد

  • ۰
  • ۰

از مرکز مشاوره تماس گرفتند و گفتند یک مادر به توصیه یکی از روانشناسان درخواست تدریس خصوصی نقشه ی ذهنی برای فرزندش را دارد . من هم  نه نگفتم و بلافاصله گفتم فردا عصر بگوئید تشریف بیاورند .

یک ساعت بعد زنگ زدم و از خانم منشی پرسیدم کدام همکار روانشناس این افتخار را داده اند و من را معرفی کرده اند ایشان بعد از معرفی آن دوست نمک به حلال گفت آقای دکتر پس از چند جلسه کارکردن روی فرزند بیش فعال این خانم  گفته اند برای تقویت دروس مدرسه اش یک جلسه هم بیاید پیش شما برای یادگیری از طریق نقشه ذهنی .

این دومین مراجع من بود از طرف روانشناسان که پس از عدم حصول نتیجه مراجع را به من پاس می دادند .

مثل همه مراجعین کسب و کار و توانمندسازی فردی چند تا سوال از فرزند آن خانم کردم و هر بار وی به مادرش نگاه می کرد و مادرش پاسخ می داد و من به شیوه نقشه ذهنی پاسخ ها را مستند می کردم بعد از سوال ششم یا هفتم بود که به مادرش گفتم چرا شما پاسخ می دهید ؟ گفت : چون خجالت می کشد . گفتم از درون او مطمئن هستید؟ از فرزندش خواستم از این به بعد خودش جواب دهد . ده تا سؤال دیگر که پرسیدم مثل بلبل جوابم را می داد .

سؤال ها که تمام شد نقشه ذهنی سؤال ها و جوابها را بهش نشان دادم و گفتم این نتیجه جلسه ما هست ببین می توانی از آن سر در بیاوری . خیلی سریع با لبخند گفت آره همین را متوجه شدم آن روز 2 تا تمرین هم بهش دادم و همانجا به روش نقشه ذهنی انجام داد.

از او خواستم خلاصه درسهای مدرسه اش را به این شیوه پیاده سازی کند و هیچ وقت هم از دیگران برای پاسخگویی به جای خودش استفاده نکند.

  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • میم عین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی